نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  جیرفت 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد جهرم 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد جهرم 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  چابهار 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد چابهار 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد چابهار 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد چابهار 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد چالوس 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد چالوس 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خاتم 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خاتم 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خاتم 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خاتم 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خاش 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خاش 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خاش 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خاش 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  جوین 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد جوین 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد جوین 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد جوین 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خامنه 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خامنه 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خامنه 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خامنه 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خامنه مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   خدابنده 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خلخال 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خلخال 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خلخال 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خلخال 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  خمین 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد خمین 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خمین 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خمین 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

اگر جزو خانواده ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا یا رزمندگان هستید برای دریافت سهمیه ایثارگران 25  درصدی و 5 درصدی در کنکور سراسری باید کد ایثاگری ارتش و کد ایثاگری سپاه برای کنکور 97  دریافت نمایید. برای دریافت کد ایثاری سهمیه ایثارگران در کنکور بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا کد ایثارگران خود را دریافت نمایید. اگر در گرفتن کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی یا دیپلم خود نیز با مشکل مواجه شدید کلیک کنید.

 

 

برای دریافت کد ایثاگران 12 رقمی ارتش کلیک کنید

 

 

دریافت کد رهگیری ایثارگران

 

 

سامانه اعلام کد رهگیری ایثارگران و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

 

دریافت کد رهگیری کارت ایثار کارکنان وظیفه

 

 

کد ایثارگری رزمندگان

 

 

کد ایثارگری چیست

 

 

دریافت کد رهگیری ایثارگری برای کنکور ارشد

 

 

دریافت شناسه ایثارگری

 

 

کد ایثارگری ارتش

 

 

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد 12 رقمی ایثاگری ارتش برای ثبت نام کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

اگر جزو خانواده ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا یا رزمندگان هستید برای دریافت سهمیه ایثارگران 25  درصدی و 5 درصدی در کنکور سراسری باید کد ایثاگری سپاه برای کنکور 97  دریافت نمایید. برای دریافت کد ایثاری سهمیه ایثارگران در کنکور بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا کد ایثارگران سپاه خود را دریافت نمایید. اگر در گرفتن کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی یا دیپلم خود نیز با مشکل مواجه شدید کلیک کنید.

 

 

 

برای دریافت کد ایثارگران سپاه کلیک کنید.

 

 

دریافت کد رهگیری ایثارگران سپاه

 

 

سامانه اعلام کد رهگیری ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران

 

 

دریافت کد رهگیری کارت ایثار کارکنان وظیفه سپاه

 

 

کد ایثارگری رزمندگان سپاه

 

 

کد ایثارگری سپاه پاسداران چیست

 

 

دریافت کد رهگیری ایثارگری برای کنکور ارشد

 

 

دریافت شناسه ایثارگری سپاه

 

 

کد ایثارگری سپاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد رهگیری ایثارگران سپاه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

همانطوری که می دانید یکی از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97  داشتن کد و سوابق تحصیلی می باشد. برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی دیپلم خود برای ثبت نام کنکور 97   بر وری لینک های زیر کلیک کنید.

 کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش

 کد سوابق دیپلم چیست

 دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

 

 

کد منطقه برای دریافت سوابق تحصیلی

 

 

کد دانش اموزی دبیرستان

 

 

سامانه کد و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش

 

 

سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی

 



:: برچسب‌ها: کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تسوج 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تسوج 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تسوج 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تسوج 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تفت 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تفت 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تفت 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تفت 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تفرش 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تفرش 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تفرش 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تفرش 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تنکابن 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 باید در موردشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تویسرکان 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد  

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

برای دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور 97 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97

داوطلبان کنکور 97 برای دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 باید به سامانه پایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir مراجعه کنند. داوطلبان باید توجه کنند که دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 برای داوطلبانی است که دارای کارت ایثار هستند. ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان پایور هستند باید مدت هشت ماه و در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند باید حداقل دوازده ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، بایستی در قسمت سمت راست صفحه اصلی سامانه پایگاه ارتش، بخش شهدا و ایثارگران را انتخاب کنید. پس از آن از بخش کد رهگیری ایثارگران با توجه به وضعیت خود وارد بخش کد رهگیری وظیفه یا پایوران شوید.

 

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97

برای دریافت کد رهگیری ایثارگری وظیفه همانطور که در تصویر زیر نیز می‌بینید باید شماره ملی را در قسمت مربوطه وارد کنید، جستجو را بزنید و کد رهگیری را دریافت نمایید.

 

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 2

برای دریافت کد رهگیری ایثارگری پایوران نیز بایستی وارد بخش مربوطه شوید و کد ملی، شماره کارگزینی و یا شماره کارت خود را وارد کنید. با زدن گزینه تایید پایین صفحه می‌توانید کد رهگیری را دریافت کنید. در صورتی که برای دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید و از آنان راهنمایی بخواهید.

دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97

داوطلبان کنکور 97 متقاضی دریافت کد ایثارگری برای کنکور 97 باید به سایت ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir مراجعه کنند و از بخش سمت چپ صفحه اصلی سایت، در قسمت خدمات الکترونیک ایثارگران وارد بخش شناسایی ایثارگر یا وابسته شوند و با وارد کردن کد ملی وضعیت ایثارگری خود را استعلام و کد 12 رقمی رهگیری ایثارگری سپاه برای کنکور 97 را دریافت کنند.

دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97

پس از تکمیل اطلاعات خود در سیستم، یکی از این چند پیغام ممکن است برای شما نمایش داده شود؛ تقاضای شما در حال بررسی می‌باشد (در این حالت به مدت 15 روز منتظر بمانید و در صورتی که باز هم همین پیام برای شما نمایش داده شد، از طریق بنیاد محل پرونده خود پیگیری کنید)، شما مجاز به استفاده از سهمیه هستید (در صورتی که سیستم این پیغام را برای شما نمایش داد یعنی این‌که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و با توجه به آخرین قوانین موجود شرایط استفاده از سهمیه در آزمون شامل شما شده است و شما می‌توانید کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97 را دریافت کنید)، شما مجاز به استفاده از سهمیه نیستید (در صورت مشاهده این پیام بدانید که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و با توجه به آخرین ضوابط و قوانین موجود واجد شرایط استفاده از سهمیه برای آزمون نیستید)، شما دارای سهمیه مشروط می‌باشید (این پیام به معنی این است که اطلاعات شما در سیستم شناسایی شده است و شما دارای سهمیه مشروط است) و یا عدم احراز (این پیام به این معنی است که اطلاعات شما در سیستم شناسایی نشده است و امکان استفاده از سهمیه برای شما مقدور نیست). چنانچه می‌دانید برای اعمال سهمیه ایثارگری در کنکور 97بایستی کد 12 رقمی رهگیری ایثارگری را در فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت برسانید. لذا در هر مرحله در سامانه ایثار که سهمیه خود را تایید شده مشاهده کردید از آن پرینت بگیرید و کد ایثارگری سپاه برای شرکت در کنکور 97 که به شما داده است را نزد خود نگه دارید. در صورتی که برای دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97 خود به مشکل برخوردید می‌توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور 97 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد ایثارگری , دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور 97 , دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور 97 , کد ایثارگری برای کنکور 97 , کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد استان برای سوابق تحصیلی 97-98 ,دریافت کد بخش برای سوابق تحصیلی 97-98 ,دریافت کد پیگیری اتباع خارجی برای سوابق تحصیلی ,دریافت کد دیپلم برای سوابق تحصیلی 97-98 ,دریافت کد محل اشتغال برای سوابق تحصیلی 97-98 ,دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم

برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم داوطلبان کنکور 97 باید ابتدا وارد سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی dipcode.medu.ir شوند. پس از آن در پایین صفحه اصلی سایت روی گزینه “برای مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی اینجا را کلیک کنید” بزنند. از صفحه جدیدی که باز می‌شود می‌توانند کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم خود را دریافت کنند.

 

دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم

 

در صفحه جدید باز شده که در زیر نیز تصویر آن را مشاهده می‌کنید، داوطلبان کنکور 97 باید تاریخ تولد، کد دانش‌آموزی، کد منطقه و کد مقطع را مطابق کارنامه تحصیلی خود وارد کنند. بعد از وارد کردن حروف تصویر، روی گزینه ورود کلیک کنند. اطلاعات تحصیلی داوطلب اعم از نمرات و معدل نمایش داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند کد سوابق تحصیلی خود را که در این قسمت نمایش داده شده است را یادداشت کنند. دریافت کد سوابق تحصیلی هر دو مقطع یعنی پیش دانشگاهی و دیپلم به همین طریق امکان‌پذیر است. داوطلبان باید دقت کنند که اگر مقطع پیش دانشگاهی را در بخش ورود اطلاعات وارد کنند، اطلاعات پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نمایش داده خواهد شد و اگر مقطع دیپلم را انتخاب کنند، اطلاعات و کد سوابق تحصیلی دیپلم نمایش داده خواهد شد.

 

دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم 2

 

داوطلبان کنکور 97 باید دقت داشته باشند که اگر هنگام ثبت نام کنکور 97، دانش‌آموز مقطع پیش دانشگاهی هستند نمی‌تواند کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را از طریق سامانه دریافت کنند چرا که هنوز در امتحانات نهایی شرکت نکرده و نمره ندارند. این دسته از داوطلبان کنکور 97 که در حال حاضر دانش‌آموز مقطع پیش دانشگاهی هستند باید در خرداد ماه و تیر ماه وارد سامانه شوند و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت کنند. در صورت بروز هر گونه مشکل در خصوص دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم، داوطلبان می‌توانند با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند و از آن‌ها راهنمایی بخواهند.

دریافت کد دانش آموزی برای مشاهده کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، داوطلبان کنکور 97 برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم خود به کد دانش آموزی‌شان نیاز دارند. داوطلبان بایستی دقت کنند که کد دانش آموزی خود را می‌توانند از بالای کارنامه یکی از دوره‌های دبیرستان خود مشاهده کنند. در تصویر زیر محل درج کد دانش‌آموزی در بالای کارنامه تحصیلی دبیرستان را مشاهده می‌کنید.

 

کد دانش آموزی برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم

دریافت کد منطقه برای مشاهده کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم

دریافت کد منطقه برای مشاهده کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم لازم است. داوطلبان کنکور 97 برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم باید کد منطقه‌ای که در آن تحصیل کرده و مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را گرفته‌اند را در سامانه در بخش ورود اطلاعات وارد کنند. داوطلبان کنکور 97 توجه کنند که کد منطقه دیپلم مربوط به منطقه‌ای است که دو سال اول دوره دبیرستان را در آنجا تحصیل کرده‌اند. داوطلبان می‌توانند کد منطقه را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند اما برای تسهیل در امور داوطلبان ما در همین سایت صدای مشاوران نیز بخش دریافت کد منطقه را درج کرده‌ایم. داوطلبان کنکور 97 می‌توانند برای کد منطقه برای دریافت کد سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنند و کد منطقه محل تحصیل خود را دریافت کنند.

برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه کدسوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: کد سوابق تجصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم 

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم , دریافت کد منطقه برای مشاهده کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم , کد سوابق تحصیلی , کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام کنکور سراسری 97 , کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی , کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم , کد سوابق تحصیلی دیپلم ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تهران جنوب 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  تهران شمال 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   تهران مرکزی 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزادفقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی مهر و بهمن 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

  

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   تیران 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد تیران 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد تیران 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد تیران 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بوکان 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بوکان 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بوکان 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بوکان 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن 97-98 , نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بوئین زهرا 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن 97-98 , نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهاباد 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن 97-98 , نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهار 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بهار 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بهار 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بهار 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن 97-98 , نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهبهان 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن 97-98 , نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهبهان مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهشهر 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع:  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور
 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بیجار 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بیجار 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بیجار 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بیجار 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98 , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98 , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن 97-98 , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار مهر و بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بندرانزلی 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر انزلی



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی , , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی , , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 , , زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97-98 , , لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد , , شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بندردیلم 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع:  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندردیلم مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دیلم , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دیلم , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97-98 , ,لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد , ,شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بناب 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بناب 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بناب 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بناب 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب مهر و بهمن



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97-98 , ,لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد , ,شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بناب ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   بستک و جناح 97-98 این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که راحت‌تر و بدون نیاز به شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد رشته‌های مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند. لیکن همواره داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 در مورد چگونگی این نوع تحصیل در دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 سوال دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 توضیح دهیم.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن 97-98

اولین مورد مهمی که ذهن داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 را به خود مشغول می‌دارد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است. لازم است داوطلبان توجه کنند که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 مانند هر سال، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن ماه را از دست ندهید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 برای ترم مهر به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم مهر ماه وارد دانشگاه شوند، بایستی اواسط مرداد ماه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 برای ترم بهمن به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که تمایل دارند در ترم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند بایستی در اواسط دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی صدای مشاوران شوید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را از دست ندید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97 به این صورت است که داوطلبان علاقه‌مند ابتدا باید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را دانلود کنند و سپس از روی لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ارائه شده است، رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کنند. لازم است داوطلبان برای انجام یک انتخاب رشته بدون اشکال، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند. داوطلبان باید انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 را نیز از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند. برای انجام انتخاب رشته خود باید پس از مراجعه به سامانه مذکور، کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 را خریداری کنند و با شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوند و انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. برای ثبت انتخاب رشته خود در سامانه، داوطلبان بایستی اطلاعات شخصی و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد و تایید کنند و لازم است در آخر داوطلبان رسید ثبت نامی خود را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت، انتخاب رشته در سیستم ثبت نشده است. پی از انجام این مرحله، داوطلبان باید با در دست داشتن یک نسخه چاپی از ثبت نام خود به واحد دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. نکته مهمی که داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 باید به آن توجه کنند، این است که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی برای داوطلبان وجود ندارد لذا بایستی در انتخاب رشته محل خود دقت کنید. در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تغییر رشته یا محل ثبت نامی خود داشته باشید، باید دوباره کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 را تهیه کنند و برای رشته یا محل جدید مورد نظر خود ثبت نام کنید. در صورتی که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 با مشکل مواجه شدید می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن 97-98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 اغلب فکر می‌کنند که شرط معدل برای ورود به دانشگاه لازم است ولیکن باید به داوطلبان گفت که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 در هیچ کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته شرط معدل ندارد و داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 فقط با داشتن مدرک مقطع قبل با هر معدلی می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 را انجام دهند و در دانشگاه آزاد تحصیل کنند. یعنی داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد، فقط نیازمند مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد فقط به مدرک دیپلم یا کاردانی نیاز دارند. نکته‌ای که داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 باید در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، مد نظر قرار بدهند این است که افرادی که در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند از مهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد استفاده کنند و تا پایان تحصیل خود بایستی در واحد دانشگاهی انتخابی خود تحصیل کنند. مورد دیگری که داوطلبان در مورد آن سوال دارند و لازم است در مورد آن برای‌شان توضیح بدهیم این است که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 ضرورتی ندارد که مقطع قبلی خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کرده باشید و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها اعم از علمی کاربردی، غیرانتفاعی و … می‌توانند در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مدارک آنان مورد تایید دانشگاه آزاد است.

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن 97-98

برای صحبت در مورد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98، که هموارد داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 تمایل دارند در مورد آن بدانند، بهتر است رشته‌ها را به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم کنیم. در مورد رشته‌های شاخه پزشکی اعم از پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های این شاخه باید گفت که دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارد و داوطلبان نمی‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 را برای این رشته‌ها انجام دهند. داوطلبان برای ورود به رشته‌های شاخه پزشکی باید ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام دهند و در کنکور 97-98 شرکت کنند و برای ورود به دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنند. در مورد رشته‌های غیرپزشکی لازم است داوطلبان بدانند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح 97-98 برای همه رشته‌های غیرپزشکی ممکن است و می‌توانند بدون دادن کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. داوطلبان به این نکته توجه کنند که در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 پیدا نمی‌کنید و دانشگاه آزاد رشته مورد نظر شما را ارائه نداده است، رشته مورد علاقه خود را در رشته‌های علمی کاربردی، رشته‌های بدون کنکور پیام‌نور و یا بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جستجو کنید و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و یا ثبت نام پیام نور بدون کنکور اقدام کنید.

برای اطلاع از زمان و نحوه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر یا بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن 97-98

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح مهر و بهمن

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 , ,زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97-98 , ,لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد , ,شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک و جناح ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()