شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 97
نوشته شده توسط : صدای مشاور

شرط معدل دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟ یکی از سوالات ذهن داوطلبان ورود به دانشگاه علمی کاربردی این است که از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع مختلف را انجام می دهد آیا برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی شرط معدل وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال و نحوه پذیرش دانشجو و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بپردازیم.

شرط معدل دانشگاه علمی کاربردی 97

شرط معدل دانشگاه علمی کاربردی 97 در واقع وجود ندارد و این یکی از خصوصیات مهم این دانشگاه می باشد؛ داوطلبان برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی شرط معدل نخواهند داشت و کافیست برای تحصیل در این دانشگاه به دقت انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهند، برای انتخاب رشته حتما مقاله ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را در همین سایت مطالعه نمایید. البته لازم به ذکر است که ظرفیت دانشگاه های برتر در رشته های پرمتقاضی خیلی سریع تکمیل می شود بنابراین برای داشتن بهترین انتخاب رشته، داوطلبان در زمان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 نیاز به راهنمایی مشاوران حرفه ای خواهند داشت که ثبت نام را به سرعت و با انتخاب مناسب ترین رشته، انجام دهند.

 

 

تغییر رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 97

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

روش پذيرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 97

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97

شرط معدل دانشگاه علمی کاربردی

شرط معدل دانشگاه علمی کاربردی 97

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

 

روش پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 97

روش پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا غیرمرتبط)، سهمی ههای آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی مطابق بند 2 شرایط پذیرش داوطلبان به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت می گیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره ( 3) دفترچه علمی کاربردی 97 ، مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار می گیرند. در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد می شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثب تنام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می باشد. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی- کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویت های انتخابی آن ها و ظرفیت های اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام و فهرست پذیرفت هشدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می گردد.

داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می توانند از طریق تلفن ثابت 9099071611 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند تا ثبت نام و انتخاب رشته را برای ایشان انجام دهند. کارشناسان آماده پاسخگویی و رفع سوالات و ابهامات داوطلبان در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 خواهند بود.

 

 

منبع: شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 97

جهت مشاوره در زمینه شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

 

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل





:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: