دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 

داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش می توانند دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 در اردیبهشت ماه 97 از طریق همین صفحه دانلود نمایند. لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش 97 در اختیار داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش قرار داده خواهد شد. برای شرکت در آزمون استخدام حتما دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش را به دقت مطالعه نمایید. کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش و جبران کمبود نیرو فقط از طریق استخدام انجام نمی‌شود، بلکه از حق‌التدریس شاغل نیز استفاده خواهد شد و بعد از جذب از طریق آزمون نیز از روش خرید خدمات و حق‌التدریس نیز این کار انجام می‌شود.برای اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97، شرایط استخدام آموزش و پرورش ، سهیمه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال 97 و  زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش می توانید روی همین لینک کلیک نمایید.

و در صورت وجود هرگونه سوال و اطلاع از آخرین تغییرات درمورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نحوه استخدام بدون آزمون آزموش و پرورش از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.

 

استخدام آموزش و پرورش 97

استخدام آموزش و پرورش بدون آزمون در سال 97

استخدام آموزش و پرورش در سال 97

خبر استخدام جدید جذب نیرو

و نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

دانلود دفترچه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش 97

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

رشته های استخدامی آموزش و پرورش 97

رشته‌های مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش 97

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

سهمیه استانها در استخدامی آموزش و پرورش شهرهای مورد نیاز

آزمون استخدامی آموزش پرورش در سال 97

شهرهای موردنیاز استخدام آموزش و پرورش

شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 97

کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش 97

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

 

 

 

جذب نیرو و نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

جذب نیرو و نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 به این صورت می باشد که این آزمون های استخدامی فقط برای یک دستگاه نمی باشد و متقاضیان سایر دستگاه‌ها نیز در بخش عمومی این آزمون شرکت خواهند کرد.بین 15 تا 20 روز مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان داده می‌شود و بعد از انجام آزمون، دو برابر ظرفیت مورد نظر اعلام شده و پس از آن مراحل دیگر این آزمون استخدامی انجام می‌شود. با توجه به رشته‌های مورد نظر آموزش و پرورش برای جذب نیرو، آموزش و پرورش برای آموزگاری، دبیری، هنرآموز، استادکار و مربی دانش‌آموزان استثنایی جذب نیرو خواهد داشت. در دوره متوسطه متناسب با 25 رشته تحصیلی نیرو جذب می‌شود، ودر دوره ابتدایی نیز به همین صورت است و در نهایت 63 رشته تحصیلی مشمول آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 حدود 10 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود. پس از آزمون عمومی یک آزمون تخصصی برگزار می‌شود و بر اساس آن، در نهایت دو برابر ظرفیت افراد معرفی می‌شوند و از این مرحله به بعد هر دستگاهی بر اساس شرایط خاص خود، مصاحبه تخصصی داشته و معاینات پزشکی بر اساس نوع مشاغل درخواستی انجام می‌شود.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 در آزمون عمومی شامل دروس ادبیات، معارف، زبان انگلیسی، دانش‌اجتماعی، ریاضی و آمار مقدماتی و آزمون هوش است.

 

منبع:دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

و در صورت وجود هرگونه سوال و اطلاع از آخرین تغییرات درمورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نحوه استخدام بدون آزمون آزموش و پرورش از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: استخدام آموزش و پرورش 97-استخدام آموزش و پرورش بدون آزمون در سال 97-استخدام آموزش و پرورش در سال 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: