نحوه ترمیم نمرات امتحان نهایی- طرح ترمیم معدل برای کنکور 97
نوشته شده توسط : صدای مشاور

نحوه ترمیم نمرات امتحان نهایی- ترمیم معدل برای کنکور 97 ، به این صورت می باشد که اگر دانش آموزی از نمراتی که از امتحان نهایی دبیرستان، کسب نموده رضایت نداشته باشد و تمایل به ترمیم نمرات معدل امتحان نهایی برای کنکور 97 را داشته باشند، ترمیم نمرات امتحان نهایی – ترمیم معدل برای کنکور روش کاربردی خواهد بود که ما قصد داریم در این مقاله به شرح آن بپردازیم. بر اساس این قانون به فارغ‌‌التحصیلان دوره متوسطه از سال 84 به بعد که متقاضی طرح ترمیم معدل و ارتقای نمرات دروس نهایی خود می باشند، اجازه داده می شود صرفاً برای یک بار به صورت داوطلب آزاد، ثبت نام کرده و در یکی از نوبت های امتحانی (خرداد، شهریور و دی ماه)، دروس مورد نظر خود را مجدداً انتخاب و در آزمون ترمیم نمرات امتحان نهایی شرکت نمایند.

داوطلبان ترمیم نمرات معدل امتحانات نهایی برای کنکور 97 می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در این زمینه با تلفن 9099071611تماس حاصل فرمایند.

شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 97/ طرح ترمیم نمرات امتحان نهایی

شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 97 و ترمیم نمرات امتحان نهایی، بدون محدودیت برای تمام دروس با هر نمره، حتی بالای 19 امکانپذیر می باشد البته هر دانش آموز فقط یک بار می تواند در این آزمون شرکت نماید و هیچ جای نگرانی در ترمیم معدل برای کنکور وجود ندارد زیرا اگر به فرض نمره اول شما 19باشد و با شرکت مجدد در آزمون نمره 15کسب نمایید، نمره بالاتر یعنی 19 لحاظ خواهد شد. بنابراین طرح ترمیم نمرات امتحان نهایی یک فرصت طلایی است که می توانید از آن بهره مند گردید. برای شرکت در این آزمون باید حتما دارای مدرک دیپلم باشید.

امتحانات از دروس سوم دبیرستان می باشد. داوطلبان به صورت آزاد در مراکز بزرگسالان یا روزانه‌ دولتی که از طرف آموزش و پرورش استان ها اعلام می گردد نام نویسی نموده و در امتحانات نهایی خرداد یا شهریور یا دی ماه شرکت کنند. دانشجویان و افرادی که دارای معافیت نظام وظیفه می باشند احتمالا می توانند در این طرح شرکت نمایید برای اطلاع از قطعیت طرح ترمیم نمرات امتحان نهایی برای کنکور برای این افراد می توانید با تلفن کارشناسان در همین مقاله تماس بگیرید.

هزینه شرکت در طرح ترمیم معدل برای کنکور 97

هزینه شرکت در طرح ترمیم معدل برای کنکور سال 97 یعنی هزینه‌های مربوط به برگزاری امتحانات و صدور گواهینامه‌های لازم بر عهده داوطلبان است و برای هر درس حداقل حدود 20000تومان می باشد. برای اطلاع از هزینه ترمیم معدل در سال 97 می توانید از طریق تلفن 9099071611 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

تاریخ و زمان ثبت نام و محل ثبت نام طرح ترمیم معدل کنکور 97 

تاریخ و زمان ثبت نام و محل ثبت نام  طرح ترمیم معدل کنکور معمولا یک ماه قبل از برگزاری امتحانات خرداد، شهریور و دی ماه می باشد. در حال حاضر روز دقیق ثبت نام مشخص نیست؛ برای اطلاع از زمان دقیق می توانید با تلفن ثابت کارشناسان که در همین مقاله موجود است تماس بگیرید. محل ثبت نام طرح مدارس بزرگسالان می باشد.

داوطلبان ترمیم نمرات معدل امتحانات نهایی برای کنکور 97 می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در این زمینه با تلفن 9099071611تماس حاصل فرمایند.
 




:: برچسب‌ها: بخشنامه ترمیم معدل , تاریخ و زمان ثبت نام ترمیم معدل کنکور 97 , تاریخ و زمان ثبت نام و محل ثبت نام طرح ترمیم معدل کنکور 97 , ترمیم معدل برای کنکور ۹۷ , ترمیم معدل کنکور 97 , زمان ترمیم معدل برای کنکور 97 , زمان ثبت نام ترمیم معدل برای کنکور ۹۷ , زمان ثبت نام ترمیم معدل برای کنکور97 , شرایط و نحوه ترمیم معدل برای کنکور 97 , طرح ترمیم نمرات امتحان نهایی , محل ثبت نام طرح ترمیم معدل کنکور 97 , نحوه ترمیم نمرات امتحان نهایی , ترمیم معدل کنکور , هزینه ترمیم معدل , ترمیم معدل پیش دانشگاهی , هزینه شرکت در طرح ترمیم معدل برای کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: