نوشته شده توسط : صدای مشاور

 اختصاص سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 97  قطعی شد. همانطور که می‌دانید داوطلبان کنکور سراسری 97 می‌توانند از چندین نوع سهمیه برای پذیرش شدن در کد رشته‌های متفاوت دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور استفاده کنند. اینبار به منظور کاهش آلام زلزله کرمانشاه، مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور سهمیه‌ای را به داوطلبان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 اختصاص دادند. در این مقاله ما بیش‌تر در مورد سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 برای داوطلبان کنکور سراسری 97 توضیح می‌دهیم تا با آشنایی و آگاهی از این سهمیه بتوانند برای ورود به دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری 97 استفاده کنند و راحتتر از سد کنکور سراسری 97 گذشته و برای ادامه تحصیل، وارد دانشگاه شوند.

برای اطلاع از نحوه تاثیر و چگونگی سهمیه مناطق زلزله زده می توانید با مشاوران تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ تماس بگیرید.

سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97

سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 در پی زلزله زیان‌باری که در آبان ماه امسال در کرمانشاه اتفاق افتاد و ناراحتی‌ها و نگرانی‌های زیادی را برای همه مردم به خصوص داوطلبان کنکور سراسری 97 به همراه آورد، به منظور کاهش نگرانی‌های داوطلبان در مورد کنکور سراسری 97، برای آنان در نظر گرفته شد. محمد قسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، درخواست اختصاص سهمیه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 را به وزرای بهداشت و علوم ارائه داد. پس از اینکه این درخواست تایید شد، سازمان سنجش آموزش کشور از اختصاص سهمیه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 خبر داد و گفت که سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 با هماهنگی استانداری این استان و وزات کشور صورت خواهد گرفت.

شرایط سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97

سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 دارای شرایطی است و داوطلبانی که واجد این شرایط باشند می‌توانند از این سهمیه در کنکور سراسری 97 برای ورود به دانشگاه‌های سطح کشور استفاده کنند تا خسارات زلزله مانع ورود آنان به دانشگاه نشود و خسارت‌های ناشی از آن برای داوطلبان کنکور سراسری 97 در زندگی‌شان ادامه‌دار نباشد. پس از مکاتبات لازم سازمان سنجش آموزش کشور با وزارت کشور، شهرها و بخش‌هایی از کرمانشاه که در آبان ماه زلزله در آن‌ها اتفاق افتاده است و منجر به خسارات جانی و مالی برای مردم شده است، مشخص خواهد شد که در کنکور سراسری 97 دارای سهمیه خواهند بود. داوطلبان کنکور سراسری 97 که در این شهرهای آسیب‌دیده ساکن هستند، می‌توانند از سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 استفاده کنند. ظرفیت اختصاص داده شده به مناطق زلزله‌زده  در کنکور سراسری 97 بعد از مشخص شدن شهرها و مناطق آسیب دیده کرمانشاه در زلزله زیان‌بار آبان ماه و مشخص شدن ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها برای کنکور سراسری 97 و رشته محل‌های کنکور سراسری 97، ظرفیتی که قرار است به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص داده شود، مشخص خواهد شد. سهمیه اختصاص داده شده به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته یعنی دفترچه شماره 2 کنکور سراسری 97 در مرداد ماه 97 به اطلاع داوطلبان کرمانشاهی کنکور سراسری 97 خواهد رسید که لازم است داوطلبان آن را به دقت مطالعه کنند و بر مبنای آن اقدام به انتخاب رشته خود برای ورود به دانشگاه کنند. این سهمیه مخصوص آن دسته از داوطلبان کرمانشاهی است که در هنگام وقوع زلزله آبان 96 در یکی از شهرها و مناطق آسیب دیده‌ای که وزارت کشور معین خواهد کرد، ساکن بوده‌اند و مشغول به درس خواندن برای کنکور سراسری 97 بوده‌اند.

ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام است و داوطلبان کنکور سراسری 97 می‌توانند در بازه تعیین شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. داوطلبان کنکور سراسری 97 باید به بخش کنکور سراسری سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و پس از خریدن کارت اعتباری مورد نیاز خود، برای شرکت در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند. لازم است داوطلبان دقت کنند که پس از پایان ثبت نام خود، حتما کد رهگیری خود را تا پایان بازه کنکور سراسری نزد خود نگه دارند. بازه ثبت نام کنکور سراسری 97 از 1 بهمن تا 8 بهمن ماه خواهد بود. هر چند بازه‌ای برای ثبت نام جاماندگان در اسفندماه هر سال در نظر گرفته می‌شود ولیکن توصیه می‌شود داوطلبان در بازه تعیین شده اصلی ثبت نام یعنی در بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه تاثیر و چگونگی سهمیه مناطق زلزله زده می توانید با مشاوران تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 97 , ,سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور , ,سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 97 , ,شرایط سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور , ,شرایط سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97  برای داوطلبانی که استرسی و ترس بزرگی به دلیل جاماندن دارند اهمیت میابد، تا به حال به این فکر کردیده اید که اگر از ثبت نام کنکور سراسری 97 جا بمانید، باید چکار کنید؟؟ در این مقاله این دسته از داوطلبان را راهنمایی خواهیم کرد تا این استرس داوطلبان را کاهش دهیم. اگر اکنون که این مقاله را مطالعه می کنید و از جاماندگان ثبت نام کنکور 97 هستید، نا امید نباشید و وقت را تلف نکنید، همین الان برای کسب راهنمایی و راهکار با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 در هر زمانی می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ تماس بگیرید.

 

نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97

اگر از ثبت نام کنکور سراسری جا مانده اید، راه حل هایی وجود دارد که در این مقاله به اطلاعتان خواهد رسید. خبر خوشحال کننده این است که سازمان سنجش معمولا در اسفند ماه فرصت ثبت نام را تمدید مجدد می نماید البته روز دقیق آن الان مشخص نیست ولی می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید و از تاریخ و ساعت دقیق تمدید مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 را که بسیار کوتاه می باشد، مطلع شوید. توجه داشته باشید که داوطلبانی که دیپلم خود را در زمان ثبت نام هنوز دریافت نکرده اند اما تا پایان بهمن ماه یعنی تا 30 بهمن امسال، دیپلم خود را دریافت می کنند از جاماندگان ثبت نام کنکور خواهند بود و بعد از پایان بهمن ماه از آنجا که تکلیف این دسته از داوطلبان معلوم میگردد و از این فرصت می توانند استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. اگر داوطلبان در زمان فرصت مجدد در اسفند ماه هم جا بمانند و ثبت نام در کنکور سراسری 97 را انجام نداده باشد، در آن صورت نیز راهی وجود دارد، این داوطلبان می تواند از طریق سایت سازمان سنجش درخواست خود را برای ثبت نام ارسال کند. معمولا سازمان سنجش ظرف مدت 48 ساعت به درخواست شما پاسخ می دهد. گاهی اوقات داوطلبان برای ارسال درخواست خود دچار مشکل می شوند و نمی دانند که باید این درخواست خود را چگونه پیگیری کنند کارشناسان صدای مشاور در هر مرحله از ثبت نام پاسخگوی شما هستند.برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 97 کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور و پذیرش 85درصدی داوطلبان کنکور 97

اگر اکنون که این مقاله را می خوانید، از تمام فرصت ها و تمدید مهلت های ثبت نام کنکور، جا مانده اید، ناراحت نباشید، دنیا به آخر نرسیده، می توانید در کنکور سال بعد شرکت نمایید و یا بدون کنکور وارد دانشگاه شوید کارشناسان صدای مشاور در هر مسیری که گام بردارید راهنمای شما خواهند بود. با توجه به قانون سنجش و پذیرش و همچنین توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هم اکنون بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، بدون آزمون خواهد بود.

 

نام آزمون سال تاریخ ثبت نام زمان برگزاری
آزمون سراسری 1397 1396/11/1 الی 1396/11/8 پنجشنبه 7 و جمعه 1397/04/8
آزمون کارشناسی ارشد 1397 1396/9/16 الی 1396/9/22 پنجشنبه 7 و جمعه 1397/02/08

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 در هر زمانی می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندن کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: , آخرین فرصت ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری97 , , ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری97 , , زمان ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری97 , , نحوه ثبت نام جاماندگان کنکورسراسری97 ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام مجدد کنکور سراسری  برای داوطلبان کنکور سراسری که در زمان اعلام شده برای ثبت نام، موفق به انجام این کار نمی گردند، می توانند در زمان ثبت نام مجدد آزمون سراسری97، اقدام نمایند.

احتمالا مطابق روال گذشته در نیمه دوم بهمن ماه ثبت نام کنکور سراسری 97 آغاز می گردد. گرچه این خبر قطعی نیست اما با توجه به تجربیات گذشته می توان حدس زد که امسال هم روال آزمون به این شکل باشد.
معمولا مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری ۹۷ چند روز تمدید می شود. هر چند به روال سال های گذشته انتظار داریم بازه زمانی خاصی را برای جاماندگان از ثبت نام کنکور به عنوان مهلت ثبت نام مجدد کنکور ۹۷ در اسفند ماه اعلام نمایند.
پیشنهاد می دهیم که داوطلبان، ثبت نام را در روز های مقرر شده انجام داده و ثبت نام خود را به روز های تمدید شده موکول ننمایند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷

ثبت نام به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت می باشد. داوطلبان باید قبل از ثبت نام توجه داشته باشند، کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی مورد نیاز می باشد. داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی در ابتدا باید کارت اعتباری مورد نیاز خود را خریداری نمایند (برای شرکت در هر زیر گروه آزمایشی یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی یک کارت اعتباری جداگانه مورد نیاز می باشد. برای ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ نیز خرید کارت اعتباری نیاز نمی باشد.) و بعد از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را انجام دهند.

بعد از انجام ثبت نام، داوطلب باید کد رهگیری که سیستم ارائه می دهد تا پایان پذیرش و ثبت نام در یک دانشگاه نگهداری نمایند.

داوطلبان می توانند در رابطه با کلیه مراحل و ضوابط شرکت در کنکور 97 (نحوه خرید کارت اعتباری و اطلاع از جدیدترین تغییرات و اطلاعیه های کنکور 97 و رفع ابهامات جهت ثبت نام و…) با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 97 کلیک کنید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 97 , , ثبت نام مجدد آزمون سراسری 97 , ,نحوه ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 , ,زمان ثبت نام مجدد کنکور 97 , , مهلت ثبت نام مجدد در کنکورسراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری 97  برای برای داوطلبانی که با نگرانی های متعددی همراه اند و هم اکنون که نزدیک به ثبت نام کنکور سراسری 97 است، می توانیم جهت رفع نگرانی شما داوطلبان گرامی توضیحاتی را ارائه دهیم.

موارد ممنوعیت شرکت در کنکور سراسری 97

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، اجازه ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری را نداشته و در صورت شرکت در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد می شود.

از مهم ترین جنبه های اهمیت قوانین انصراف از تحصیل و دانشگاه ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری 97، خسارت و جریمه انصراف از دانشگاه و شرایط تحصیل مجدد دانشجو های انصرافی می باشد.

متقاضیانی که از سال تحصیلی 64-63 به بعد، 2 نوبت در آزمون های ورودی (دوره های روزانه) رشته های تحصیلی متمرکز و یا نیمه متمرکز پذیرفته شده باشد، اجازه ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1391 را ندارند. پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون سراسری سال 1390 (اعم از رشته های متمرکز و یا نیمه متمرکز) نباشد.

ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری 97

ممنوعیت ثبت نام افرادی که دیپلم فنی یا کارودانش دارند

افرادی که دارای دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش می باشند و فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی هستند، اجازه ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۷ را ندارند. درصورتی که در آزمون ثبت نام کنند به عنوان متخلف شناخته میشوند.
پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی: طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی پارچه، طراحی صحنه، آهنگسازی، ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، بازیگری،کارگردانی، طراحی صنعتی، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی هنرهای تجسمی، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی، موسیقی نظامی، نقاشی، نمایش عروسکی ، نوازندگی موسیقی ایرانی و نوازندگی موسیقی جهانی در گروه‌ آزمایشی هنر به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد.
شرایط و ضوابط ثبت‌نام و ثبت نام در آزمون سراسری ۹۷– ۹۸ ، در دفترچه راهنمای شماره1 آزمون درج شده است و داوطلبان کنکور می توانند جهت اطلاع از هرگونه‌ تغییر در شرایط و ضوابط ثبت‌نام ، با مشاوران صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از مدارک ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: , , موارد ممنوعیت ثبت نام در کنکور سراسری 97 , ,ممنوعیت ثبت نام آزمون سراسری 97 , ,ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری 97 , ,ممنوعیت ثبت نام کنکور 97 , , ممنوعیت در کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 97   به این صورت است که تمامی داوطلبانی که در کنکور ثبت نام کرده اند ضرورت دارد در مهلتی که به ثبت نام کنکور سراسری 97  و ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 اختصاص داده می شود، ثبت نام خود را انجام دهند و به کنترل اطلاعات ثبت نامی مبادرت نمایند.

امکان ویرایش معدل، اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی و نیز اصلاح مغایرت اطلاعات کارت شرکت در جلسه آزمون ارشد با ثبت‌نام اینترنتی انجام‌شده، پس از انتشار کارت فراهم خواهد شد.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.

به عنوان مثال ضوابط اصلاح کارت شرکت در آزمون سراسری سال قبل را به حضورتان اعلام می نماییم، هر زمانی که ، ضوابط اصلاحیه کنکور 97، اعلام گردد، جزئیات دقیق در همین مقاله انتشار خواهد یافت.

ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 97

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

معدل داوطلب کنکور

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد قابل قبول نمی‌باشد. ضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام گردیده است.

  • چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، نیاز به اصلاح دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی وجود دارد، ضروری است از (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید.
  • در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ وجود دارد، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) جهت  ویرایش اطلاعات کارت اقدام شود.
  • داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام فرمایند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

  • آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (۱) آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان شده‌اند و سهمیه آنان از طرف ارگان مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته است (در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، رزمنده درج نشده است)، (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان – سازمان بسیج مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) به ارگان مربوط مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان مربوطه در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش می شوند و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نمی‌باشد.
  • در کارت شرکت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی‌ آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و با توجه به ضوابط متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته کلمه رزمنده یا ایثارگر قید گردیده است.

** داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام نمایند. تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال گردد. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

** دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) فارغ التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد

** دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ (اعلام شده از سوی سازمان) فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

** فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان)، (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

** دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) همچنان دانشجو بوده‌اند،  بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) فارغ‌التحصیل شده اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام فرمایند.

** فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است، معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 97 کلیک کنید

داوطلبان گرامی می توانند در رابطه با ویرایش اطلاعات ثبت نام در آزمون سراسری 97 و بهره مند شدن از خدمات مشاوره کنکور 97، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران 



:: برچسب‌ها: , , زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 97 , , نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 , , ویرایش اطلاعات ثبت نام در آزمون سراسری 97 , ,ویرایش آزمون سراسری 97 , ,ویرایش کنکور سراسری 97 , ,ویرایش ثبت نام کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

تاریخ برگزاری کنکور سراسری 97 ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد 97 و تاریخ برگزاری کنکور سراسری دکتری را در همین سایت ملاحظه فرمایید و برای اطلاع از جدیدترین تغییرات، با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

نکته قابل توجه داوطلبان گرامی: سوابق تحصیلی در کنکور سال 97 ثأثیر مثبت دارد و بدین گونه اعمال می‌شود: میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 97 برای افرادی که دیپلم خود را از سال 84 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است.

داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 91 – 90 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی بوده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 5 درصد با تأثیر مثبت می باشد. برای  اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور 97 کلیک کنید

داوطلب عزیز شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور97، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 97 , , مدارک کنکور سراسری 97 , , مدارک ثبت نام در آزمون کنکور 97 , , مدارک ثبت نام در کنکور 97 , , مدارک لازم در کنکور سراسری 97 , , مدارک مورد نیاز کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 97   در این مقاله به داوطلبان گرامی کنکور، اعلام می گردد. درصورت وجود هرگونه ابهام یا سئوال می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره این مرکز بهرمند شوید.

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 97 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام در کنکور سراسری 97

1- فایل عکس اسکن شده:

داوطلب کنکور یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق
برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید.
(عکس تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد).

  • عکس 4× 3 یا 4 ×6 باشد.
  • عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
  • اندازه عکس اسکن شده حداکثر 300*400پیکسل و حداقل 200*300 باشد.
  • تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • توجه شود، حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
  • حاشیه های زاید عکس اسکن شده را حذف نمایید.
  • حتی الامکان عکس اسکن شده رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و … ) قابل قبول نیست و داوطلبان لازم است از اصل عکس مطابق
توضیحات فوق اقدام نمایند.
تبصره 2: عکس خواهران با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3: درصورت ارسال عکس نامعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب خواهد شد.
تذکر بسیار مهم: چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا اشتباهاً عکس داوطلبی دیگر به جای عکس شما ارسال نگردد. برای داشتن یک ثبت نام مطمئن در کنکور سراسری با صدای مشاوران تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 97

2- سریال های اعتباری:

– سریال اعتباری ثبت نام که دارای یک شماره سریال 12 رقمی میباشد.

– سریال اعتباری علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی که دارای یک شماره سریال 10 رقمی میباشد.جهت کسب اطلاع برای خرید این شماره سریال، می توانید با صدای مشاوران تماس بگیرید.
– فرم شماره 2: دانش آموزان سال آخر متوسطه و دیپلمه های سنوات قبل نظام قدیم آموزش متوسطه، فارغ التحصیلان و دانش آموزان دوره
پیش دانشگاهی نظام جدید آموزش متوسطه شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1396، حتما فرم شماره 2 مندرج در صفحه 43
این دفترچه را پس از تکمیل و تأیید کلیه مندرجات فرم مذکور توسط دبیرستان یا هنرستان و یا مرکز پیش دانشگاهی محل تحصیل و یا
نواحی و مناطق وزارت آموزش و پرورش آن را برای اقدامات بعدی نزد خود نگهداری کنید.

تذکر خیلی مهم:

براساس ضوابط دانشجویان دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، درصورتی می توانند در آزمون سراسری سال 96

ثبت نام و شرکت نمایند که: اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشند و ثانیاً حداکثر

تا تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبان مذکور درصورت عدم انصراف قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، در صورت موفقیت و قبولی در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نمی باشند.

براساس ضوابط دانشجویان دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، درصورتی می توانند در آزمون سراسری سال 97

ثبت نام و شرکت نمایند که:

اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشند

ثانیاً حداکثر تا تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبان مذکور درصورت عدم انصراف قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، درصورت موفقیت و قبولی در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نمی باشند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 و تاریخ انصراف مذکور و رفع هرگونه ابهام با کارشناسان مرکز صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 97 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 97 , , شرایط اختصاصی کنکور سراسری 97 , , شرایط ثبت نام در آزمون کنکور 97 , , شرایط شرکت در کنکور 97 , , شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 , , کنکور سراسری 97 , , شرایط کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97     که داوطلبان شرکت در آزمون سراسری ملزم رعایت و کسب اطلاعات جامع راجع به آن می باشند، این شرایط به دو صورت عمومی و اختصاصی مطرح گردیده است، شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری به صورت جامع در سایت صدای مشاوران اعلام گردیده است. برای اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

 

شرایط عمومی ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷

–  داوطلب هیچ دشمنی و مخالفتی با نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد.

– عدم اعتیاد داوطلب به هرگونه مواد مخدر.

–  داشتن سلامت جسمانی مناسی با رشته ی درخواستی.

– هر داوطلب بایستی در جلسه کنکور مناسب با دین خود واجبات را انجام داده و از محرمات بپرهیزد.

– داوطلب اعمالی برخلاف شئونات تحصیلی ، شغلی و اسلامی نداشته باشد.

– داوطلب بایستی معتقد به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون اساسی تصریح شده است باشد.

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری ۹۷

– داوطلبی که در دوره ی روزانه در یکی از مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می باشد دیگر امکان ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ را نخواهد داشت. تنها در صورتی می تواند شرکت نماید که تا ۳۰ بهمن ماه ۹۶ از دانشگاه روزانه محل تحصیل خود انصراف دهد.

– داوطلبان شرکت در کنکور ۹۷ باید دارای مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. آن دسته از داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور ماه دریافت نموده اند، می توانند در ثبت نام کنکور ۹۷ شرکت نمایند.

. البته داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور سال ثبت نام کنکور سراسری 97 اخذ کنند می توانند در این کنکور97 شرکت نمایند.

– درصورتی که دانش آموزی با شرکت در کنکور سراسری ۹۶ و پذیرفته شدن در یکی از دوره های غیر روزانه در دانشگاهی مشغول به تحصیل باشد، می تواند بدون انصراف از دانشگاه محل تحصیل در کنکور سراسری ۹۷ ثبت نام کند و پس از قبولی در کنکور از دانشگاه قبلی خود انصراف دهد.

– آن دسته از افرادی که قصد دارند که در ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ شرکت نمایند و مدرک کاردانی خود را در یکی از رشته های علوم پزشکی دارند بایستی حتما تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۷ جهت ورودی بهمن ماه و ۳۰ بهمن ۹۷ جهت ورود بهمن ماه طرح نیروی انسانی خود را به اتمام برسانند.

– دانشجویانی که قصد شرکت در کنکور ۹۷ را دارند و می خواهند از دانشگاه فعلی شان انصراف دهند باید فرم شماره ۳ انصراف را تکمیل نموده و تاریخ انصراف قطعی دانشجو بایستی قبل از ۱ اسفند ۹۶ باشد.

– همچنین آقایانی که قصد شرکت در کنکور سراسری ۹۷ را دارند حتما از شرایط معافیت تحصیلی مطلع شوند.

– اقایانی که قصد انصراف از دانشگاه فعلی شان را دارند و قبلا سابقه انصراف نداشته اند می توانند برای ۱ سال از معافیت تحصیلی انصراف استفاده نمایند.

– فارغ التحصیلان تمامی مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در کنکور سراسری سال ۹۷ شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور سراسری97-98

خبر خوب برای فارغ التحصیلان رشته های با طرح اجباری که تمایل به شرکت در کنکور تجربی دارند:

براساس تصمیم اخذ شده در کمیسیون موضوع ماده ۲ و۳ آئین نام اجرایی قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان درتاریخ 95/10/28، فارغ التحصیلان رشته های با طرح اجباری وزارت بهداشت در مقاطع کاردانی و کارشناسی (مانند پرستاری ، علوم آزمایشگاهی و …) که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، درصورت قبولی در رشته های دکتری حرفه ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، می توانند طرح خود را بعد از اتمام تحصیل در رشته های ذکر شده به پایان برسانند.

داوطلبان گرامی می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به برقراری ارتباط با مشاوران ما از طریق تماس از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ و تماس با شماره موبایل همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵ خواهید بود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کنکور سراسری97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 97 , شراایط اختصاصی کنکور سراسری 97 , شرایط ثبت نام در آزمون کنکور 97 , شرایط شرکت در کنکور 97 , شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 , کنکور سراسری 97 , شرایط کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام کنکور سراسری 97  امسال نیز مانند سال های گذشته در بهمن ماه برای ۵ گروه آزمایشی برگرزار می شود. در زمان ثبت نام، دقترچه راهنمای ثبت نام کنکور انتشار می یابد که تمام شرایط ثبت نام کنکور 97 در آن اعلام می گردد. از آنجایی که هر ساله با داوطلبانی از کنکور مواجه هستیم که در زمان ثبت نام کنکور با مشکل مواجه می شوند در صدد آمدیم تا در این مقاله نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 به طور کامل توضیج دهیم. همچنین اگر در سیکل ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ با مشکل مواجه شدید مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 97 ما را حتما مطالعه نمایید.

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 97 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور97-98 از 1 بهمن ماه آغاز شده و تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت. طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام به مدت چند روز از طرف سازمان سنجش بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور تمدید خواهد شد. اگر در زمان ثبت نام کنکور 97 موفق به ثبت نام درکنکور نشده اید باز هم امکان ثبت نام در کنکور 97-98 وجود دارد ولی توصیه ما این است که حتما در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهید تا با مشکل برخورد نکنید.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور 97 به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام کنکور 97 که در سایت سازمان سنجش قرار دارد انجام می شود. توجه داشته باشید که ثبت نام کنکور فقط وفقط به صورت اینترنتی صورت می گیرید و نیاز به مراجعه حضوری ندارد. برای شرکت در هر یک از زیر گروها یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی یک کارت اعتباری جدا باید خریداری شود. توجه داشته باشید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری نیست. سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ثبت نام خود را انجام دهند. در آخر، سیستم به شما یک کد رهگیری می دهد که باید آنرا تا زمان قبولی در دانشگاه نگه دارید. توصیه می کنیم که مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 97 را مطالعه نمایید. هر ساله شاهد داوطلبانی از کنکور هستم که بعد از ثبت نام در کنکور متوجه اشتباه وارد کردن بخشی از اطلاعات ثبت نامی کنکور خود می شوند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 هم زمان ثبت نام کنکور 97 و در مدت تمدید شده توسط سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد. برای اطلاع از چگونگی ومهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در کنکور 97-98 می توانید مقاله ما را در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 97 مطالعه نمایید.

تذکر : دقت کنید که قبل از ثبت نام، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت کنید که حین ثبت نام به مشکل بر نخورید.

شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 97

متقاضیان ثبت نام کنکور 97 باید حداقل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم چهار ساله  نظام قدیم و یا فوق دیپلم داشته باشند. توجه داشته باشید که تمام شرایط لازم برای ثبت نام در کنکور 97 در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 وجود دارد. از آنجایی که خواندن این دفترچه نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد ما  تمام شرایط ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ را در چند مقاله به صورت جداگانه برای شما توصیح داده ایم برای مطاله هر بخش بر روی لینک آن که در زیر آمده کلیک کنید.

مدارک لازم ثبت نام کنکور سراسری 97

تاثیر معدل در کنکور 97

شرایط ثبت نام در کنکور 97

تحصیل مجدد در کنکور ۹۷

 

گروه های آزمایشی کنکور 97

داوطلبان می توانند در پنج گروه آزمایشی متفاوت کنکور97 اقدام به ثبت نام کنند. این گروه ها عبارتند از: ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر. هر داوطلب می تواند در 3 گروه آزمایشی ثبت نام کنند. متقاضیان با توجه به آمادگی و به دلخواه خود در یکی از رشته های ریاضی، تجربی یا انسانی شرکت کنند و هیچ محدودیتی بابت انتخاب رشته امتحانی کنکور 97 برای آنها وجود ندارد و هنچنین علاوه برا ثبت نام در یکی از رشته های اصلی کنکور 97 می توانند در یکی یا هر دوی  رشته های شناور زبان یا هنر ثبت نام کنند..  برای شرکت در کنکور هنر و زبان باید کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. می توانید با مطالعه مقاله های برنامه ریزی کنکور ۹۷ و منابع کنکور ۹۷ آمادگی خود را برای کنکور 97 آماده کنید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور 97

زمان برگزاری کنکور97 در روز های پنجشنبه و جمعه، 7 و 8 تیرماه برگزار می شود. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور ۹۷ حدود ۱۰ روز قبل از برگزرای کنکور ۹۷ توزیع می گردد. طبق روال هر ساله، زمان اعلام نتایج کنکور97 هم در مرداد ماه خواهد بود. نتایج نهایی کنکور 97 م به احتمال زیاد در شهریور ماه اعلام خواهد شد. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضو کانال صدای مشاوران شوید.

شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام کنکور ۹۷ خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. برای ثبت نام و  رفع مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور ۹۷ , , ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ , , زمان برگزاری کنکور سراسری 97 , , زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 , , زمان ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 , , شرایط اختصاصی کنکور سراسری ۹۷ , , شرایط شرکت در کنکور تجربی ۹۷ , , شرایط عمومی کنکور سراسری , , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان هر ساله در زمان ثبت نام تیزهوشان توسط مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام می گردد.

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان

از آنجایی که ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اصفهان محدود است و تمام دانش آموزانی که در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 اصفهان شرکت کرده اند نمی توانند در این آزمون قبول شوند و لازم است که دانش آموزان با اطلاع از روش صحیح برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و مطالعه منابع آزمون تیزهوشان، خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنند. بعد از ثبت نام تیزهوشان 97، دانش آموزان باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 را دریافت نمایند. در ادامه این مقاله ظرفیت پذیرش آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی اصفهان دخترانه 97-98و ظرفیت پذیرش آزمون تیزهوشان پسرانه 97-98 آورده شده است. نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان اصفهان اعلام می شود. برای اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در تمامی مقاطع، شهر ها و جنسیت های کلیک کنید. اگر در ثبت نام تیزهوشان دچار مشکل شده اید برای اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98 ، پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان و اصول برنامه ریزی صحیح برای آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

تخمین رتبه قبولی تیزهوشان

تخمین رتبه قبولی تیزهوشان

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 کلیک کنید.

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش و رتبه و درصد های قبولی آزمون تیزهوشان می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان پسرانه

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان پسرانه
تعداد پذیرش نام متوسطه دوره اول نام شهرستان/منطقه آموزشی
60 ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ یک اردبیل ناحیه 1
60 ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ دو اردبیل ناحیه 2
27 ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ پارسآباد
25 ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ مشکینشهر

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان دخترانه

ظرفیت پذیرش آزمون ششم ابتدایی تیزهوشان اصفهان دخترانه
تعداد پذیرش نام متوسطه دوره اول نام شهرستان/منطقه آموزشی
156 فرزانگان امین دو اصفهان ناحیه 2
104 فرزانگان امین یک اصفهان ناحیه 3
81 فرزانگان امین سه اصفهان ناحیه 5
22 فرزانگان امین آران و بیدگل
48 فرزانگان خمینیشهر
48 شهید ترکیانفر کاشان
56 فرزانگان امین نجفآباد

 

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش تیزهوشان ششم ابتدایی اصفهان 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: نام تیزهوشان 97-98 ظرفیت تیزهوشان 97-98 ظرفیت پذیرش تیزهوشان97-98 ظرفیت پذیرش تیزهوشان اصفهان 97-98 ظرفیت پذیرش تیزهوشان ظرفیت تیزهوشان اصفهان ظرفیت پذیرش تیزهوشان اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()