نوشته شده توسط : صدای مشاور

نرم افزار تخمین رتبه قبولی آزمون تیزهوشان 97-98   را به علت وجود ابهامات فراوان در زمینه شانس و رتبه قبولی دانش آموزان در این مدارس فراهم نموده ایم. اکثر والدین و دانش آموزان هیچ دید درستی از درصد و رتبه قبولی شان در آزمون تیزهوشان ندارند. دانش آموزان اکثرا نمی دانند که در کدام درس باید چه درصدی را بزنند تا در رتبه و تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان را کسب کنند. همچنین در زمان بعد برگزاری آزمون تیزهوشان 97 استرس زیادی را به دلیل عدم وجود هیچ راهی برای تخمین قبولی آزمون تیزهوشان دارند. مرکز صدای مشاوران تحصیلی با توجه به سابقه ی چندین ساله ای که در این زمینه دارد این مشکل را برطرف نموده است. نرم افزار تخمین رتبه قبولی تیزهوشان مرکز صدای مشاوران به والدین و دانش آموزان اجازه می دهد تا با وارد کردن تعداد سوالات صحیح، غلط یا نزده در هر درس شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان 97 تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه قبولی صدای مشاوران تعداد سوال های صحیح، غلط و وارد نشده ی شما را با تعداد سوالات صحیح، غلط یا نزده کارنامه تیزهوشان 96 مقایسه می کند. توصیه کارشناسان ما این است که قبل از ثبت نام در مدارس تیزهوشان از این نرم افزار استفاده کنید تا هم از حدود درصد قبولی تخمین مناسبی پیدا کرده و هم در زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 با توجه به تراز قبولی مدارس و توانایی خود انتخاب بهتری را داشته باشید تا قبولی خود را در آزمون تیزهوشان 97 تضمین کنید. یکی دیگر از کاربرد این نرم افزار در زمان حد فاصل آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان می باشد که شما می توانید قبولی خود را تخمین بزنید. در همین مقاله نرم افزار تخمین قبولی تیزهوشان به زودی قرار گرغته می شود تا شما عزیزان بتوانید تخمین قبولی تیزهوشان را به راحتی انجام دهید.

 

برای اطلاع از آخرین تراز و رتبه قبولی در آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 بگیرید.

به زودی نرم افزار تخمین رتبه قبولی آزمون تیزهوشان در همین مقاله قرار می گیرد

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه قبولی آزمون تیزهوشان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: تخمین درصد لازم برای قبولی در تیزهوشان 97-98 , ,تخمین رتبه قبولی تیزهوشان , ,تخمین رتبه قبولی در تیزهوشان 97-98 , ,تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 97-98 , ,تخمین قبولی آزمون تیزهوشان 97-98 , ,نرم افزار تخمین قبولی تیزهوشان , ,نرم افزار قبولی در تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98  که برای قبولی دانش آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد و لازم به داشتن یک برنامه ریزی صحیح برای آزمون تیزهوشان می باشد، جالب است بدانید که ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان حدودا ۱۰ درصد دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ثبت نام می کنند. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تا یک راهنمای کامل برای برنامه ریزی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی بنویسیم تا با رعایت اصول صحیح برنامه ریزی در آزمون تیزهوشان 97-98 نتیجه موفقعیت آمیزی را کسب کنند.

 برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

با توجه به اینکه دانش آموزان ششم، داوطلب آزمون تیزهوشان، همزمان با تحصیل در پایه ششم، نیازمند مطالعه برای این آزمون نیز می باشند، بنابراین داشتن برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، به صورت کاملا اختصاصی برای داوطلب، بسیار مهم و ضروری می باشد.  پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98 این است که برنامه ریزی آزمون تیزهوشان را به کارشناسان حرفه ای در مراکز معتبر مشاوره تحصیلی بسپارید. کارشناسان صدای مشاور با سال ها سابقه فعالیت آماده کمک و راهنمایی تلفنی شما عزیزان، برای برنامه ریزی مطالعه آزمون تیزهوشان و منابع آزمون تیزهوشان، می باشند. داوطلبان توجه نمایند که بیشتر سوالات آزمون های تیزهوشان از کتاب های درسی مدرسه مطرح نمی شود.

نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

لازم برای مطالعه آزمون تیزهوشان، نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان، کاملا اصولی و مشخص باشد، دانش آزموزان داوطلب آزمون تیزهوشان، توجه داشته باشند که مهمترین درس های آزمون تیزهوشان، ریاضی و علوم می باشد، ولی به این معنی نیست، که از مطالعه دروسی مانند تعلیمات دینی یا قرآن غافل شوید، برای قبولی در این آزمون لازم است برای تمام دروس زمان صرف کنید، البته میزان زمانی که در نظر می گیرید باید با توجه به ضریب هر درس باشد. در کنار مطالعه برای آزمون تیزهوشان، لازم است دروس مدرسه را نیز مطالعه نمایید. توصیه ما به داوطلبان آزمون تیزهوشان این است، که زمان را از دست ندهند و هر چه زودتر با برنامه ریزی دقیق و حساب شده، مطالعه برای آزمون را شروع نمایند. نحوه برنامه ریزی آزمون به این صورت است که با توجه به شرایط زندگی، شخصیت و نحوه یادگیری دانش آموز و ضریب دروس، برنامه اصولی تهیه شود. نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به شرح زیر می باشد:

برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان، با توجه به برنامه روزانه پایه ششم دانش آموز، انجام می شود. به این منظور که دانش آموز علاوه بر قبولی در آزمون، نمرات بسیار خوبی در دروس پایه ششم، کسب نماید. برای مثال اگر در روز شنبه برنامه کلاسی دانش آموز ریاضی، علوم و اجتماعی است، مطالعه همان دروس در برنامه ریزی تیزهوشان دانش آموز قرار بگیرد به این دلیل که ذهن فرد، در آن روز روی آن سه موضوع متمرکز شده و یادگیری بهتری داشته باشد. بعد از آن سوالات تشریحی تمرینات کتاب حل خواهد شد و بعد از آن تست تیزهوشان زده می شود، بیشتر تست ها از درس ریاضی و علوم خواهد بود و حین حل سوالات تستی، حتما به زمان توجه داشته باشید و به تدریج سعی کنید سرعت عمل خود در ح سوالات تستی را بالا ببرید. سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی تیزهوشان به دو صورت می باشد، یگ گروه مربوط به سوالات تستی استعداد تحصیلی می باشد و گروه دیگر مربوط به سوالات تست استعداد تحلیلی است. لازم به ذکر است که بیشتر سوالات، تستی استعداد تحصیلی خواهند بود، بنابریان تمرکز بیشتری بر روی مطالعه این دسته از سوالات نمایید. سوالات تستی استعداد تحلیلی خارج از کتاب درسی است و سوالات تستی تحصیلی، از کتاب درسی مطرح می شود. دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان هر روز تست زنی استعداد تحصیلی را انجام دهند حداق روزی 10-12 تست حل شود. قبل از اینکه دروس مدرسه سنگین تر و بیشتر شود روی تست زنی تمرکز کنید و سرعت خود را در آزمون نهایی تیزهوشان بالا ببرید.

ضرایب دروس در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

اطلاع از ضرایب دروس به شما کمک می کند تا برنامه ریزی خوبی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشته باشید.

ضریب درس نام درس
2 قرآن و هدیه آسمانی
2 فارسی
2 علوم
1 مطالعات اجتماعی
3 ریاضی
1 استعداد تحصیلی
1 تفکر و پژوهش

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,شرایط ثبت نام تیزهشان ششم به هفتم 97-98 , , لیست دروس آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 شرایط ثبت نام آزمون ششم به هفتم 97-98، یکی از این شرایط این است که دانش آموز داوطلب تیزهوشان ششم، در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشد و در تمام دروس پایه ینجم نمره خیلی خوب، کسب نموده باشد و یا نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب نماید. یکی دیگر از شرایط مهم در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، دارا بودن تابعیت ایرانی است. لازم به ذکر است که دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند و تمایل به شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، می توانند در شرایط خاص در این آزمون ثبت نام نمایند. می توانید برای اطلاع از شرایط خاص و رفع هرگونه ابهام در رابطه با شرایط ثبت نام  در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی

همانطور که گفتیم، از شرایط ثبت نام آزمون ششم به هفتم 97-98، این است که دانش آموز در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشد و در تمام دروس پایه ینجم نمره خیلی خوب، کسب نموده باشد و یا نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب نماید. یکی از دیگر از شرایط مهم در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، دارا بودن تابعیت ایرانی است. لازم به ذکر است که دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند و تمایل به شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، می توانند در شرایط خاص در این آزمون ثبت نام نمایند. یکی از شرایط شرکت در آزمون اطلاع از لیست منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی) می باشد، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می شود، که به شرح آن می پردازیم. یک نحوه طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی است که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد. شیوه دیگر طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد. داوطلبان باید زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی) مطلع باشند، تاریخ و زمان برگزاری آزمون هماهنگ کشوری تیزهوشان ششم ابتدایی یا در واقع ششم به هفتم، اواخر اردیبهشت ماه 97 می باشد. و 5هفته الی 6هفته پس از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی اعلام خواهد شد. شرط پذیرش در مدارس تیزهوشان، نمره آزمون است و معدل پایه ششم تاثیری نخواهد داشت. جهت اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

 حدود 30 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، از کتب درسی پایه پنجم ابتدایی مطرح می شود و حدود 70 درصد باقی مانده را کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی، البته به غیر از سوالات درس تفکر و پژوهش که از کتاب پایه ششم، مطرح می گردد. مطابق سال های پیش، افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب نمایند، می توانند در مدارس تیزهوشان به تحصیل بپردازند. سوالات آزمون بصورت چهار گزینه ای بوده و تنها یک گزینه صحیح وجود دارد و دانش آموز به ازای هر جواب درست 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1 امتیاز منفی کسب می نماید، اگر داوطلب بیشتر از یک گزینه را علامت بزند سوال غلط محسوب می شود. اگر پاسخ صحیح را نمیدانید به اصطلاح، پاسخ شانسی ندهید به این دلیل که آزمون دارای نمره منفی می باشد.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 97-98 , , ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی , ,ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون ششم به هفتم 97-98 , ,شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 , ,زمان و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم  برای قبولی دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم تیزهوشان ضروری می باشد. آزمون تیزهوشان توسط سمپاد که همان سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان است، به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. به دلیل امکانات آموزشی عالی که در مدارس تیزهوشان وجود دارد، رقابت در این آزمون بسیار شدید می باشد، بنابراین توصیه ما به داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم این است که حتی یک روز را نیز از دست ندهید و همین الان برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را آغاز نمایید. ما در این مقاله شما را برای داشتن برنامه ریزی صحیح آزمون مدارس تیزهوشان راهنمایی خواهیم کرد و اطلاعاتی راجع به زمان، نحوه و شرایط ثبت نام، منابع آزمون، زمان برگزاری و اعلام نتایج تیزهوشان خواهید داشت. البته داوطلبان تیزهوشان می توانند جهت ثبت نام و دریافت برنامه اختصاصی خود که با توجه به شرایط هر فرد مجزا و کسب اطلاع از زمان های دقیق آزمون و اعلام نتایج، با کارشناسان صدای مشاوران که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند، تماس حاصل فرمایند.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

کلیه مراحل ثبت نام تیزهوشان 97 به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. داوطلبان برای انجام برنامه ریزی صحیح و اصولی مطالعه آزمون تیزهوشان، حتما به ضریب دروس توجه نمایند و با توجه به ضریب هر درس، به اهمیت آن پی ببرند و در برنامه زمانبدی شده خود، زمان بیشتری را به دروس مهم تری که از ضریب بالاتری در آزمون تیزهوشان برخوردار است بهرمند شوند. اهمیت این آزمون و رقابت در آن کمتر از کنکور نیست، بنابراین آن را دست کم نگیرید. هر دانش آموز باید مطابق با شرایط و نحوه یادگیری خود برنامه ریزی نمایند، مثلا برخی بر این باورند که بهترین زمان مطالعه صبح زود می باشد، ولی این موضوع برای همه افراد صدق نمی کند و برخی دانش آموزان در ساعات بعد از ظهر و یا شب توانایی یادگیری بالاتر و تمرکز بالاتری خواهند داشت. پس برنامه ریزی برای مطالعه آزمون تیزهوشان باید دارای انعطاف پذیری بالایی باشد و تقلید از برنامه های ثابت و بدون انعطاف نباشه و روی اصول و بنابر دلایل منطقی انجام شود. میزان استراحت حین مطالعه دروس بسیار مهم می باشد اگر بی وقفه و بدون استراحت مطالعه نمایید کیفیت و توان یادگیریتان کاهش می یابد. برای افزایش توانایی یادگیری هر یک ساعت 10دقیقه استراحت نمایید. برای اینکه دانش آموز دچار دلزدگی در مطالعه و کسالت نشود بهتر است از مطالعه درس مورد علاقه اش شروع نموده و دروسی را در هر روز مطالعه نماید که در همان روز در برنامه کلاسی مدرسه اش داشته است، به این ترتیب ذهن دانش آموز در هر روز، روی دروس خاصی متمرکز می شود و پراکندگی اطلاعات ورودی به ذهن، وجود نخواهد داشت. در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، مطالعه درس ریاضی اهمیت زیادی دارد و روزانه حل کردن حداقل 15 تست ریاضی را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم در نظر بگیرید. علوم در دوره راهنمایی شامل 4 بخش است که شامل شیمی و فیزیک و زیست و زمین شناسی را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم به طور جداگانه مورد مطالعه قرار دهید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در حال حاضر اعلام نشده است ولی احتمالا قبل از نیمه دوم بهمن آغاز می شود، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. داوطلبان پس از آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 ، لازم است به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را انجام دهند که شامل وارد کردن اطلاعات دانش آموزی در فرم ثبت نام می باشد، مرحله بعد ثبت نام نهایی آزمون تیزهوشان است که احتمالا در فروردین97 می باشد دانش آموزان با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می بایست ثبت نام خود را قطعی کنند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مطالعه دقیق و کامل دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم یه دهم 97-98 ضروری می باشد. مهمترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 کسب معدل سالانه پایه هشتم بالای 19 میباشد و دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند. داوطلب برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باید دارای تابعیت ایرانی باشد، ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 97-98 در پایه نهم به دهم ثبت نام و شرکت کنند.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

حدود 30 درصد سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از کتاب های درسی پایه هشتم طراحی می شود و حدود 70 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم دو شیوه مطرح می شود که منابع آنها با هم متفاوت است، منابع سوالات استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی می باشد و به صورت مفهمومی طرح می شود و دسته بعدی سوالات استعداد تحصیلی است که با توجه به مطالب کتاب های درسی طرح می گردد.

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به شرح جدول  ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی
درس تعداد سوالات ضریب درس زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی-آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 2 یک ساعت و 25دقیقه
فارسی و زبان انگلیسی 15 2
مطالعات اجتماعی 15 1
علوم 17 2
ریاضی 20 3
سوالات استعداد تحلیلی
درس تعداد سوال زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15دقیقه

 

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 شامل 90 سوال و 100 دقیقه زمان پاسخگویی است

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98

زمان دقیق هنوز مشخص نیست، احتمالا نیمه اول اردیبهشت زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان یک هفته قبل از آزمون است. دریافت کارت به صورت اینترنتی انجام می شود. لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 برای شرکت در آزمون الزامی می باشد. حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97  است. نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت این سازمان مشاهده و دریافت می شود.

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,شرایط ثبت نام تیزهشان نهم به دهم 97-98 , , لیست دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 , ,منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

تاریخ و زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98، در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه می باشد. ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می شود. در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 باید بگوییم که این ثبت نام به صورت دو مرحله ای است، در ابتدا داوطلبان آزمون تیزهوشان باید اقدام به ثبت نام آنلاین و اینترنتی نمایند و بعد از آن لازم است هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 را پرداخت نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت فوق الذکر می باشد. نحوه انجام ثبت نام به این ترتیب است که داوطلب پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان، اطلاعات فردی خود را وارد نمایند. داوطلبان با توجه به مقطع فعلی، ثبت نام اولیه را انجام می دهند، سپس سامانه ثبت نام تیزهوشان مجددا باز میشود و داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام اولیه، انجام داده اند، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام می نمایند.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

برای شرکت در آزمون تیزهوشان 97-98، لازم است حتما از چند روز قبل از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98، اقدام نمایید. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، به صورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.org.ir می باشد. زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 مشخص نمی باشد، احتمالا در نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود. معمولا نتایج آزمون تیزهوشان بین 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون و چند روز بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام میگردد. داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می توانند جهت دریافت راهنمایی، برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 و زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی)

تاریخ و زمان برگزاری آزمون هماهنگ کشوری تیزهوشان ششم ابتدایی یا در واقع ششم به هفتم، احتمالا در اواخر اردیبهشت ماه 97 می باشد. و 5هفته الی 6هفته پس از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی اعلام خواهد شد. شرط پذیرش در مدارس تیزهوشان، نمره آزمون است و معدل پایه ششم تاثیری نخواهد داشت.

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان و نحوه ثبت نام تیزهوشان 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران 



:: برچسب‌ها: آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 97-98 , ,برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 , ,تاریخ و زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 , ,زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 , ,زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 , ,زمان و نحوه ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,زمان و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی به همراه کلید آن هر سال بعد از آزمون های تیزهوشان که در اردیبهشت ماه برگزار می گردد منتشر می شود. این زمان معمولا 3 تا 5 روز بعد از آزمون  تیزهوشان می باشد و بعد از آن نیز پاسخنامه آزمون تیزهوشان پایه هفتم از سوی سازمان ملی پروش استعدادهای درخشان در سایت سازمان قرار می گیرد. از آنجایی که سوالات آزمون تیزهوشان پایه هفتم به هفتم هر سال مشابه سنوات گذشته است و مطالعه این سوالات تاثیر موثری در قبولی داوطلبان دارد. لذا به داوطلبان این آزمون توصیه می شود که ضمن مطالعه  دقیق منابع این آزمون اقدام به پاسخگویی سوالات سال های گذشته بنمایند. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در زمان آزمون در دو دفترچه  به داوطلبان ارائه می شود. که دفترچه اول محتوی سوالات استعداد تحلیل می باشد که تعداد سوالات آن شامل 15 سوال می باشد و مدت پاسخگویی به سوالات 15 دقیقه می باشد و دفترچه دوم محتوی سوالات استعداد تحصیلی می باشد که شامل سوالات از دروس قرآن، تعلیمات دینی و اخلاق (8سوال)، فارسی (10سوال)، مطالعات اجتماعی (7سوال)، تفکر و پژوهش (5سوال)، علوم تجربی (10سوال) و ریاضیات (15سوال) می باشد. تعداد این سوالات شامل 55 سوال و زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه دوم 75 دقیقه می باشد. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد که سوالات دارای پاسخ منفی می باشند یعنی به ازاء هر پاسخ  اشتباه یا علامت زدن دو گزینه یک امتیاز منفی برای داوطلبان منظور می گردد. تمامی این اطلاعات در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 نیز آده است که قبل از ثبت نام تیزهوشان منتشر می گردد. لذا به داوطلبان توصیه می شود که اگر پاسخ صحیح سوالی را نمی دانند یا اطمینان ندارند از جواب دادن به این سوال خودداری نمایند و یا دو گزینه را انتخاب نکنند. زمان اعلام نتایج  آزمون تیزهوشان 97 بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 می باشد.

 

 

دانلود سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98  (هنوز برگزار نشده)

دانلود سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 (هنوز برگزار نشده)

 

دانلود سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 96-97 

دانلود سوالات استعداد  تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 96-97 

 

 

توصیه ای به داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98

برای قبولی در آزمون تیزهوشان علاوه بر داشتن برنامه صحیح برای مطالعه منابع آزمون تیزهوشان 97 حتما باید سوالات سال گذشته را چندین بار حل کرده باشید و بر این نحوه پاسخ دهی این سوالات مسلط گردید چرا که هر ساله بخشی زیادی از سوالات آزمون تیزهوشان مشابه با سوالات ساله های گذشته می باشد. حتما یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 خود را دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: پاسخنامه آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ,سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ,نمونه سوالات آزمون تیزهوشان97-98 , ,سوالات و پاسخنامه مدارس تیزهوشان97-98 , ,سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , ,واریز هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 بعد از ثبت نام تیزهوشان و بعد از وارد کردن اطلاعات و مشخصات فردی در مرحله ای جداگانه باید پرداخت شود. دانش آموزان برای پرداخت کردن هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و تیزهوشان نهم به دهم باید بعد از ثبت نام اولیه وارد سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان شده و هزینه را پرداخت نمایند. در این مقاله راهنمای کامل پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان را برای شما داوطلبان آماده کرده ایم.

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

طبق قانون سازمان استعداد های درخشان آموزش پرورش در سال قبل، هر داوطلب برای هزینه های ثبت نام نهایی آزمون تیزهوشان و اعلام نتایج تیزهوشان مبلغ 16500 تومان پرداخت نموده است. این مبلغ برای ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برابر است.توجه نمایید که حتما در مرحله پرداخت هزینه باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت و چاپ نمایید. پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98، همانطور که در مقالات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98   شرح دادیم، به صورت اینترنتی و از طریق درگاه سایت سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان، انجام می شود. ثبت نام آزمون تیزهوشان شامل دو مرحله می باشد در ابتدا داوطلبان آزمون، نسبت به ثبت نام اولیه و ورود اطلاعات اقدام می نمایند و پس از آن در تاریخ و زمانی که به ثبت نام نهایی اختصاص داده می شود، ثبت نام با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان قطعی و نهایی خواهد شد.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98

تاریخ و زمان دقیق ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 هنوز مشخص نیست و احتمالا در نیمه دوم فروردین آغاز خواهد شد. زمان دقیق پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به محض انتشار در همین مقاله به حضورتان اعلام خواهد شد. بعد از اعلام زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان، لازم است وارد سامانه ثبت نام تیزهوشان شوید و هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 را پرداخت کنید و کارت ورود به جلسه تیزهوشان در  آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که سایت تنها برای افرادی باز می شود که ثبت نام اولیه را انجام داده اند. می توانیدبرای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان و نحوه ثبت نام اینترنتی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان عضو کانال اطلاع رسانی سمپاد(تیزهوشان) ما شوید یا با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی مرکز صدای مشاوران بهرمند شوید.

 

سایت و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد درخشان امکانپذیر خواهد بود. داوطلبان باید وارد سایت Azmoon.medu.ir شده و با استفاده از کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری و سریال 6 رقمی شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه شوند. سریال شناسنامه، رمز عبور داوطلبان است که هنگام ثبت نام رمز عبور خود را تغییر داده اند. در غیر این صورت با همان رمز عبور هنگام وارد سامانه شوید. در صفحه اول سامانه ثبت نام و در زیر ستون وضعیت پرداخت، کلیک نمایید. به درگاه پرداخت اینترنتی وارد میشوید و هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 را پرداخت می کنید. اگر در هر مرحله ای از واریز هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 دچار مشکل و یا ابهام شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

ثبت نام در آزمون تیزهوشان دارای شرایطی عمومی مثله داشتن تابعیت ایرانی است البته توجه داشته باشید دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند نیز می توانند با شرایط خاص ثبت نام در آزمون شرکت کنند اما شرایط اختصایی آزمون تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است که در ادامه به صورت مختصر توضیح می دهیم. برای مطالعه متن کامل شرایط آزمون مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

اولین شرط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 تحصیل در پایه ششم ابتدایی می باشد و کسب نمره خیلی خوب در تمام دروس یا نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس پایه تحصیلی پنجم ضروری است. از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می توان به داشتن تابعیت ایران اشاره داشت. البته توجه داشته باشید که دانش آموزان غیر ایرانی نیز در صورت داشتن شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ثبت نام نمایند.

یکی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 تحصیل در پایه نهم است، دانش آموز ملزم به کسب معدل سالانه مساوی یا بالای ۱۹ در پایه هفتم و هشتم می باشد. آزمون تیزهوشان، هر سال قبل از امتحانات خرداد برگزار می شود. از شرایط عمومی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم می توان به داشتن به تابعیت ایرانی اشاره داشت. البته توجه داشته باشید که دانش آموزان غیر ایرانی نیز در شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

دانش آموزان قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98  و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 که در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 خود اقدام نمایند. معمولا نتایج آزمون تیزهوشان بعد از 1 تا 2 ماه بعد از برگزاری آزمون و همزمان با برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می شود. توصیه می کنیم که داوطلبان حتما برای موفقیت در آزمون مقالات منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ، منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، نمونه سولات آزمون تیزهوشان نهم به دهم و نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ما را مطالعه نمایند و همچنین از نرم افزار تخمین رتبه قبولی تیزهوشان صدای مشاور برای تخمین ربته و شانس قبولی خود در آزمون تیزهوشان بهرمند گردند.

 

 

در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان را به مشاوران مرکز صدای مشاوران بسپارید شماره تماس 9099071612

جهت مشاوره در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: هزینه و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 , ,هزینه مدارس تیزهوشان نهم 97-98 , ,پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان97-98 , ,نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان97-98 , ,هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,واریز هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

 ثبت نام مدارس تیزهوشان به دلیل کیفیت آموزشی بالایی که این مدارس نسبت به سایر مدارس دارند همواره دارای متقاضیان زیادی در میان والدین و دانش آموزان دارد. به همین دلیل برای ثبت نام تیزهوشان آزمونی هر ساله برگزار می شود تا بهترین دانش آموزان را از میان شرکت کنندگان جدا کند. است که هر ساله شاهد سوالات زیادی از طرف دانش آموزان و والدین در مورد چگونگی و شرایط ثبت نام تیزهوشان هستیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله برای دانش آموزانی که تصمیم به ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 را دارند. شرایط ثبت نام تیزهوشان را به طور کامل توضیح دهیم. توجه داشته باشید که شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم بسیار به هم نزدیک است ولی تفاوت های نیز با هم دارد.

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

اولین شرط ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 تحصیل در پایه ششم ابتدایی می باشد و کسب نمره خیلی خوب در تمام دروس یا نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس پایه تحصیلی پنجم ضروری است. از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می توان به داشتن تابعیت ایران اشاره داشت. البته توجه داشته باشید که دانش آموزان غیر ایرانی نیز در صورت داشتن شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

یکی از شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 97-98 تحصیل در پایه نهم است، دانش آموز ملزم به کسب معدل سالانه مساوی یا بالای ۱۹ در پایه هفتم و هشتم می باشد. آزمون تیزهوشان، هر سال قبل از امتحانات خرداد برگزار می شود. از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توان به داشتن به تابعیت ایرانی اشاره داشت. البته توجه داشته باشید که دانش آموزان غیر ایرانی نیز در شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون در مدارس تیزهوشان 97-98

دانش آموزان پایه نهم که در مدارس تیزهوشان تحصیلی کرده اند و معدلشان در هر دو پایه هفتم و هشتم بالای ۱۷ بوده است، می توانند بدون شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98، مستقیما بدون آزمون در پایه دهم وارد مدارس تیزهوشان شوند. توجه داشته باشید که امکان ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان صرفا برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم وجود دارد و برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هیچ راهی برای پذیرش بدون آزمون نیست و تنها راه قبولی، شرکت در آزمون است.

اگر در مورد شرایط ثبت نام تیزهوشان خود یا فرزندتان  دچار سوال یا ابهامی شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان 97-98 در آزمون تیزهوشان

با توجه به سوالاتی که والدین و دانش آموزانی که در سال های گذشته در مورد شرایط پذیریش مدارس تیزهوشان 97-98 داشتند. بخشی از شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان 97-98 که برای دانش آموزان و والدین آنها مهم است را در زیر آورده ایم.

  • نمره دانش آموزان تنها شرط لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان می باشد و پذیرش در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و مدارس تیزهوشان نهم به دهم صرفا بر اساس نمره آزمون بوده و معدل دانش آموزان تاثیری بر روی نتیجه آزمون تیزهوشان ندارد.
  • ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 در زمان ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان اعلام می گردد و قبل از این تاریخ ظرفیت پذیرش مدازس تیزهشان ششم به هفتم 97-98 و ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 مشخص نیست.
  • داوطلبان پایه نهم در زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 97-98 تنها اجازه انتخاب یک رشته تحصیلی را دارند یعنی از میان رشته های تحصیلی مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان ( ادبیات و علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی ) به شرط داشتن شریط ادامه تحصیل در رشته انتخابی مطابق آیین نامه تحصیلی دانش آموزان تنها در یک رشته می توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند.
  • دانش آموزان باید با توجه به محل سکونتشان در سال تحصیلی قبل ( 96-97) نسبت به انتخاب مدرسه اقدام نمایند. در کلان شهرهایی که دارای چند دبیرستان تیزهوشان دوره اول و دوم هستند. هر داوطلب می تواند حداکثر تا سه دبیرستان دوره اول یا دوم تیزهوشان را به ترتیب اولیت انتخاب کنند.
  • توجه داشته باشید که تغییر درشته در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول پذیرش ممنوع است و دانش آموزانی که قصد تغییر رشته را دارند می توانند در سال های بعد با داشتن شرایط تغییر رشته و کسب امتیاز قبولی در رشته مورد نظرشان اقدام به تغییر رشته تحصیلی خود نمایند.

شرایط پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان 97-98

با توجه به این که امسال هنوز دقترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 منتشر نشده است به محظ انتشار دفترچه در مورد شرایط پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 در همین مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

اگر در مورد شرایط ثبت نام تیزهوشان خود یا فرزندتان  دچار سوال یا ابهامی شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم 97-98 , ,شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ,زمان ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

ثبت نام تیزهوشان به دلیل استقبال زیاد دانش آموزان و والدین آنها برای تحصیل در مدارس تیزهوشان به علت کیفیت و سطح آموزشی این مدارس هر ساله با برگزاری آزمونی در سراسری کشور به صورت هماهنگ برای شناخت استعداد های برتر از میان دانش آموزان در دو پایه تیزهوشان ششم ابتدایی و تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان ( استعداد درخشان یا سمپاد ) انجام می شود. در این مقال تمامی مسائل مرتبط با زمان، نحوه، زمان برگزاری، سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 آمده است و در مورد زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نیز توضیحاتی می دهیم.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

زمان ثبت نام تیزهوشان 97-98 با توجه به سال های گذشته احتمالا در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه خواهد بود و هنوز تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 مشخص نشده است. توصیه می کنیم که حتما در روز های ابتدایی ثبت نام تیزهوشان 97-98 ثبت نام خود را انجام دهید و ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان باید بدانید که ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت  Amoon.medu.ir انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری والدین و دانش آموزان به مدارس تیزهوشان شهرشان نمی باشد. برای ثبت نام تیزهوشان باید بعد از مراجعه به سایت ثبت نامی تیزهوشان (Amoon.medu.ir) با توجه به مقطع تحصیلی خود ( ششم یا نهم ) ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 یا آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 انجام دهید. بعد از وارد کردن مشخصات فردی دانش آموز، وارد صفحه ی بعد می شوید که باید در این صفحه باید هزینه ثبت نام تیزهوشان را واریز کنید.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان وارد صفحه نهایی شده که تمام اطلاعات دانش آموز را نمایش می دهد. توصه می کنیم در انتهای ثبت نام از تمام اطلاعات دانش آموز را یادداشت نموده و تا زمان اعلام نتایج تیزهوشان 97-98 در نزد خود نگه دارید. تا در مراحل بعدی آزمون تیزهوشان دچار مشکل نشوید.  در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید تا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی یا ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم فرزند شما را انجام دهند.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98

اولین شرط از شرایط ثبت نام تیزهوشان 97 داشتن تابعیت ایرانی می باشد. البته دانش آموزان غیری ایرانی هم می تواند در شریاط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و شرکت نمایند. اما شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم و شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان پایه نهم به دهم تا حدودی با هم مفاوت می باشید

از شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97 می توان به اشتغال به تحصیل بودن دانش آموز یعنی دانش آموز باید در پایه ششم مشغول به تحصیل باشد و هچنین کسب نمره خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دورس یا کسب خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم ابتدایی اشاره داشت.

از شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 اشتغال به تحصیل دانش آموز یعنی دانش آموز باید در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد و همچنین کسب معدل سالانه بالای 19 در پایه هشتم دوره متوسطه اشاره داشت.

 

زمان برگزاری و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 احتمالا در نیمه اول اردبیهشت ماه خواهد بود. و دانش آموزان باید حدود 10 روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir  نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۷-۹۸ و نهم به دهم ۹۷-۹۸ اقدام کنند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 برای هر دو پایه ششم ابتدایی و نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. در صورت مواجه با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نامی آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تلفنی ما بهرمند گردید.

 

برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان خود یا فرزندنتان می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: , , ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 , ,ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 , ,شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم 97-98 , ,شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98 , ,نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صدای مشاور

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 97، طبق روال سال های قبل بعد از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام، و احتمالا در اواخر مهر یا اویل آبان ماه سال 97، خواهد بود و دانشگاه ها میزان ظرفیت خالی خود را اعلام می نمایند و داوطلبان در صورت تمایل اقدام به ثبت نام و تکمیل نمودن ظرفیت پذیرش دانشگاه، نمایند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، لازم است انتخاب های آگاهانه خود را اولویت بندی نمایید و رشته و دانشگاه دلخواه خود را انتخاب نمایید و با ثبت این لیست را در تکمیل ظرفیت کنکور 97 در سایت سنجش، کد رهگیری دریافت نمایید. برای اینکار می توانید از مشاوره کارشناسان صدای مشاوران بهره ببرید.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 97

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 97 هنوز مشخص نیست. اما احتمالا در مهر ماه 97 منتشر خواهد شد. در حال حاضر دفترچه تکمیل ظرفیت سال 97 ارائه نگردیده و به محض ارائه، می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت 97 را در همین مقاله دانلود نمایید.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که قبولی در تکمیل ظرفیت به معنای لغو قبولی قبلی شما می باشد. بنابراین در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دقت فرمایید.

اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از طریق دفترچه تکیمل ظرفیت کنکور 97، می باشد ،و دانشگاه‌های سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌ های خودگردان و غیرانتفاعی‌ ها در تمامی رشته‌ های آزمون سراسری یعنی، رشته‌ های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر، کد رشته محل‌ های تکمیل نشده خود را از این طریق اعلام می نمایند، تا سازمان سنجش مجددا فرصت انتخاب رشته در آن کد رشته محل‌ها را، در اختیار داوطلبان قرار دهد. بنابراین اطلاعات تکمیل ظرفیت کنکور 97 در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 وجود دارد.

برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور 97 کلیک نمایید. داوطلبان گرامی می توانند در صورت وجود هر گونه ابهام یا سئوال و یا برای صرفه جویی در وقت، از مشاوره کارشناسان صدای مشاوران بهره ببرند و تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات جدید و آگاهی از تغییرات، به کانال تلگرام صدای مشاور بپیوندید. لطفا روی تصویر پایین کلیک نمایید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 97

می توانید به دقت دفترچه تکمیل ظرفیت را مطالعه نموده و انتخاب رشته نمایید و یا از طریق مشورت با کارشناس مشاوره تحصیلی اقدام فرمایید. برای اینکار نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تنها با در اختیار داشتن یک تلفن می توانید به پاسخ تمام سئوالات خود دست یافته و انتخاب رشته کنید، شما می توانید از شیوه های انتخاب رشته آنلاین رایگان استفاده نمایید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 97

مطابق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سال 97، تکمیل ظرفیت کنکور به دو دسته تقسیم می شود:

1- تکمیل ظرفیت کنکور 97 بر اساس سوابق تحصیلی

2- تکمیل ظرفیت کنکور 97 بر اساس نتایج آزمون سراسری

رشته هایی که در تکمیل ظرفیت کنکور، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ارائه میگردد، اکثرا مربوط به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور 97
مطابق سال های گذشته احتمالا، آزمون ورودی دانشگاه پیام نور سال 97 نیز به صورت مجتمع با دانشگاه آزاد و سراسری در تیرماه 97 برگزار خواهد شد. و پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه پیام­ نور می­ توانند برای انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. دانشگاه پیام نور هر سال دو بار شرایط ثبت نام و انتخاب رشته را در اختیار داوطلبان بدون کنکور قرار می دهد.

1- مرحله انتخاب رشته از بین 150  رشته در مهر ماه 97، که پذیرش آن نیز بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، بر اساس اولویت خود انتخاب نموده و سازمان سنجش پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب نتایج آن را اعلام می نماید و رشته و واحد دانشگاهی پیام نور داوطلب مشخص خواهد شد.

2- مرحله تکمیل ظرفیت در آبان ماه 97، مدارک مورد نیاز برای تکمیل ظرفیت عبارت است از:

  • مدرک دیپلم یکی از رشته­ های نجربی، انسانی، ریاضی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم
  • مدرک پیش ­دانشگاهی

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 97

زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 97 در حال حاضر مشخص نشده است، احتمالا طبق روال سال های قبل، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در آبان ماه می باشد و با توجه به اولویت بندی انتخاب هایتان می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹7 شرکت نمایید و در صورت قبولی در انتخاب رشته، می توانید در نوبت بهمن ماه، وارد دانشگاه مورد نظرتان شوید و تحصیل نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 97، و هر گونه سئوال در زمینه کنکور و ثبت نام دانشگاه و… با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۲ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

منبع: صدای مشاوران



:: برچسب‌ها: اعلام زمان نتایج تکمیل ظرفیت کنکور97 , ,زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری97 , ,انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 97 , ,نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور97 , ,نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()